Senkesett hva er brukbar kvalitet og ikke?

Anbefalte innlegg

Skal handle inn senkesett til VW T4 Multivan. Det vil si IKKE COILOVERS.

Det vrimler av merker en kan kjøpe, hvilke av disse merkene er brukbare når det gjelder kvalitet fjærer og dempere ?

 

Noen av disse som er brukbare ?TA Technix, Apex, Supersport, FK ,Vogtland ?

 

Ja , jeg vet H&R,Eibach og KW er råbra, men det koster også 4-5 gangeren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde sjekket med Martin på koolart.no Han har vel solgt og montert store mengder av senkesett til Caraveller. Han vet nok hva som er hakket rimeligere en "premium" merkene, men som fortsatt fungerer bra. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert spørre han, men da regner jeg med at han svarer at jeg bør kjøpe en av merkene han selger selv... :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg kan sikkert spørre han, men da regner jeg med at han svarer at jeg bør kjøpe en av merkene han selger selv... :)

 

Det gjør han helt sikkert og det er en grunn til det. Martin har vel testet ut de fleste merker til både T4 og T5 opp gjennom årene og funnet ut hva som er dårlig og ikke. Jeg vet han har kuttet ut enkelte merker helt da det er mye reklamasjon på disse. Han selger med andre ord kun det som fungerer og varer. Koolart er også ganske prisgunstig i markedet, så å handle derfra til T4 er ikke dumt. Så på facebook at han hadde tilbud på senk til T4 nå også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det gjør han helt sikkert og det er en grunn til det. Martin har vel testet ut de fleste merker til både T4 og T5 opp gjennom årene og funnet ut hva som er dårlig og ikke. Jeg vet han har kuttet ut enkelte merker helt da det er mye reklamasjon på disse. Han selger med andre ord kun det som fungerer og varer. Koolart er også ganske prisgunstig i markedet, så å handle derfra til T4 er ikke dumt. Så på facebook at han hadde tilbud på senk til T4 nå også...

 

Har nå akkurat bestilt Eibach og Bilstein av han. Det er vel grei kvalitet på begge de to etter hva jeg har hørt. :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Har nå akkurat bestilt Eibach og Bilstein av han. Det er vel grei kvalitet på begge de to etter hva jeg har hørt. :D

  

Skulle du bli misfornøyd med det oppsettet blir jeg veldig overrasket : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.