Anbefalte innlegg

Delebil. Demonteringen er startet

DSC_1779.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke motorkode er dette? Kan være interessert i kammene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

92 KwH, 125 Hk, 1781 cm3

xl31284. Vet ikke hva du mener med motorkoden og hvor den står. WAUZZZ8DZTA047631 er understellsnr.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal stå på toppen, nederst til høyre

audi_engine_code_awm_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig motorkode :)

Hva ønsker du for kammene? ønsker dem sendt og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få kjøpe hele motoren til rundt 5000,- pluss kostnader i tillegg til frakt. Vil helst selge hele motoren, så avventer til juleroa har senka seg litt til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg må kjøpe hele så er jeg ikke interessert.

 

Du får si ifra her hvis du bestemmer deg å selge den i deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva byr du for kamakslingen da? Vil du ikke ha med topplokket, er ikke det en fordel med noen slags stenger. Fattern nevnte dette. Vi avventer to ukers tid. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker kanskje 500,- pluss frakt

 

Trenger ikke topplokket. Kammene har litt mer løft enn 1.8turbo. Så dette blir erstatningskammer i S3'n min for å få mer luft inn og ut av motoren :)

Vanlig 1.8 er ikke så veldig attraktiv, men har full forståelse at du vil helst selge motoren komplett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 Vil hvertfall ha 1400 for den med arbeid pluss fraktkostnader. Så skal vi vurdere det innen 2 uker. En 1.6 liters motor på huggeri koster 8000,- og er kanskje i samme gata når det gjelder dette med attraktivitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 Vil hvertfall ha 1400 for den med arbeid pluss fraktkostnader. Så skal vi vurdere det innen 2 uker. En 1.6 liters motor på huggeri koster 8000,- og er kanskje i samme gata når det gjelder dette med attraktivitet.

 

Heisann, selvom huggeriene selger dissen Non-Turbo motorene så dyrt så kommer det til å være vanskelig å få så mye for denne du selger! Sier ikke dette for å ødelegge tråden din eller for å være frekk, men jeg fikk ikke solgt 1.8l motoren min i det hele tatt! Jeg skulle ha 4000kr for min med under 200.000km på telleren! :) så den ble med på huggeriet hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.