S3 8L Lysbryter sluttet å virke igjen

Anbefalte innlegg

Hei, 

Nå rett over nyttår fikk jeg byttet lysbryter i s3'en. Men nå i går sluttet den å virke igjen. 

Det skal sies at den var kjøpt brukt. Men det er nå 3. gang dette skjer siden i sommer. 

Hver gang jeg har byttet bryteren virker alt som det skal. Men når den har sluttet å virke slutter bl.a. kjørelys, langlys, int. lys, vindusvisker, ac å virke. 

Er det noen flere som har vært borti dette problemet eller som har noen tips? :) 

 

Man kan få kjørelys og slikt til å virke ved å trykke bryteren inn og vri den litt mot høyre, samme måte som man gjør nå den skal demonteres. Men dette er en veldig midlertidig løsning. 

audis38l light switch.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alt av lys originalt? 

 

Eneste jeg kan tenke meg er at noe trekker for mye strøm eller kortslutter så lysbryter ryker. Men rart det ikke er noen sikringer som går. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er alt av lys originalt? 

 

Eneste jeg kan tenke meg er at noe trekker for mye strøm eller kortslutter så lysbryter ryker. Men rart det ikke er noen sikringer som går. 

Alt av lys er originalt, ja. 

Synes også det er merkelig at ingen sikringer ryker:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.