Styling til shirocco ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Er det noen som har senkefjører, panserforlenger, hvite blinklys foran eller emblemfri grill å selge meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...................................................................................*b*u*m*p*..........................................................................................................................................................................*b*u*m*p*...................................................................................................................................................................*b*u*m*p*.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpiti bump :o

 

Noen som vet hvor jeg kan skaffe dette da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo liksom ikke noe som florerer. Ville tatt en tlf til de største leverandørene, slik som feks NBS. Mulig det fins noe "gammelt" du kan få tak i i Tyskland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har senkefjaerer liggende,80mm og 40mm. Har og V8 grill til scirocco for de som liker slikt.

Hvite blinkers er ikke lett og oppdrive, kjoepte selv noen paa ebay og kostet meg faktisk tusenvis...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvet at det ikke er så mye styling til en scirocco å oppdrive, men tenkte jeg skulle undersøke om det var noen som hadde noe hær først :)

 

Blir det bra med 40 senking på den da? 80 blir kansje litt mye? Pris?

Hvordan ser en V8 grill grill ut : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvet at det ikke er så mye styling til en scirocco å oppdrive, men tenkte jeg skulle undersøke om det var noen som hadde noe hær først :)

 

Blir det bra med 40 senking på den da? 80 blir kansje litt mye?

Hvordan ser en V8 grill grill ut : klø :

 

80 senk og 13" hjul skulle være akkurat greit det.. 100 senk og 13" er akkurat passe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

80 senk og 13" hjul skulle være akkurat greit det.. 100 senk og 13" er akkurat passe ;)

 

Er i prinsippet enig med deg :D

Men, jeg tenkte jeg skulle ha en bil som kommer seg fram andre plasser en på flat vei også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.