#1 Skrevet Januar 12, 2019 Hei, noen som har to fjærbein foran til Audi 80/90 typ89/B3 liggende å slenge. Må være delte som kom i 88/89. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2019 Har foran liggende fra en 2.3 10v coupe Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2019 Er det 5-bolt på den? Jeg trenger hele, med hjullagerhus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2019 Mener jeg skal ha lagerhus også, er 4 bolt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2019 Da må du sjekke Bestilt H&R Monotube Coilovers og skal sende inn mine, men kunne tenkt byttet om til delte når det først skal gjøres, pluss beholde mine originale i tilfelle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2019 Sjekker i morgen, mener jeg tok vare på komplett travers med bærebruer osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2019 Det hadde jeg blitt glad for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2019 Har du fått sjekka Håvar Og har du årsmodell på bilen de stod på, sjekke litt i ETKA.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2019 ja fant igjen komplett travers med hjullagerhus med 4-bolt nav. Skal se om jeg finner igjen papirer fra jeg leverte den til vraking, husker ikke årsmod osv i hodet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 17, 2019 Sjef! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...