#1 Skrevet Juli 3, 2005 Er snart en lykkelig eier av en RS4. (Hentes på torsdag ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2005 Er snart en lykkelig eier av en RS4. (Hentes på torsdag ) Wow.. Heldige mann,skal snart ratte rundt i drømmebilen min du nå da.. Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2005 Jeg vil også ha grattulerer, kjempefin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2005 Ja det er helt konge. Gleder meg som f....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2005 Grattis Skal vel lufte den på Rudskogen 30/31 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2005 Vet ikke om det blir kjøring der. Men jeg skal dit ja. Ett bilde til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2005 Grattis med rå maskin ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2005 Velkommen etter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2005 Grattis!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 3, 2005 Gratulerer med bil! Kan dukumentere at bilen er godt vedlikeholdt,da det er en kamearat av meg som eier den. Veldig morsom bil....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2005 Er dette RS4en som bl.a. kjørte i Sauda eller er det "den andre røde" RS4 som ble kjøpt ny i Stavanger? Uansett, pen bil da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2005 Blir grønn av sjalu si her du grrrrrrrrrrrr Gratis med kongen av biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2005 Grattis fra mæ oxo. Gleder meg å fotografere den;) Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 3, 2005 RÅÅÅ bil.. har siklet på den selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 3, 2005 Er dette RS4en som bl.a. kjørte i Sauda eller er det "den andre røde" RS4 som ble kjøpt ny i Stavanger? Uansett, pen bil da Det er den andre RS4`n som ble solgt i Stavanger. Det er varebil da, men det er ikke så nøye. Trenger ikke bakseter, når det er bare meg og dama. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 3, 2005 Grattis!! Dette har vært min drømmebil siden den kom! Sant,spiller ingen rolle at det er varebil,så lenge man er 2 og bilen er helt pervers rå! Skulle hatt en selv,men er nesten avhengig av 5 seter,og da blir det nok litt dyrt.. Men uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 3, 2005 Grattis med knall fin kjerre.... !!!! Gleder meg til å se nærmere på den på Rudskogen.. Kanskje jeg klarer å skrike meg til å få sitte på en tur også ? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 4, 2005 Tror ikke det blir bane kjøring nå. Venter til vw-audi trffet i 14 august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 5, 2005 Gratulerer med konge bil Thomas:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 5, 2005 Gratulerer med fin og ikke minst rå kjerre! Var vel etter all sannsynlighet deg jeg møtte på vei hjem fra Lillehammer i går da.. Legger merke til en slik bil for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 6, 2005 Gratulerer med rå bil Thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 6, 2005 Grattulerer med en strålende bil;) Har bare røde biler eller noe han der, mener han har en rød golf2 å jeg, også eiern jo beatle'n;) Altså, tidligere eier av RS4'en;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 7, 2005 Dæven!!! Blir grønn av sjalusi jeg oxo.. Like grønn som skiltene dine.. hæhæ!! Gratulerer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 9, 2005 Legger ut to til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 9, 2005 Ajajajaj.. Fatter'n skulle jo ringe å høre på den der over helga.. Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...