C4 - ekstra varsellys i dash

Anbefalte innlegg

Har noen løse ledninger bak instrumentene som jeg regner med skal gå til de ekstra lampene. Noen som vet hvilken som skal hvor?

Tror jeg har funnet ut at hvit/gul er til ABS-lyset, men da sitter jeg igjen med svart, rød/blå og lilla. Svart er kanskje felles jord?

lys.jpg

ledninger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I min S4 var det ingen pærer i disse holderene her, der er ABS lyset plassert nede mot temperaturdisplay :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta å lys inn i dashbordet og sjekk hvilke symboler du har der. Vanligvis kun 2-3 av disse som har pære i seg. Typiske lys her er airbag og startsperre symbol. 

Disse pærene trenger også jord , så to ledninger til en pære. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Airbag skulle det være ja, ikke ABS i disse lysene :) Er vel bare startsperre, airbag og check engine (?) som skal være aktive her? Husker jeg hadde startsperre-lyset da jeg kjøpte bilen, men det var noe skikkelig dodgy kobling så jeg tok bare vekk pæra og isolerte ledningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.