#1 Skrevet Januar 16, 2019 Da jeg har solgt A6én min for flere år siden så har jeg liggende en Bentley Reparasjonshåndbok som jeg ikke har bruk for lenger. Den har blitt brukt og er ikke helt strøken men den er hel og grei, ingen løse sider, og alle sidene er der. Tror den skal dekke det meste av reparasjoner og det ser ut for at det er koblingssjemaer for det meste av det elektriske også. Den dekker RS6, S6 og A6, og motorkodene den dekker er : V6 2,7 biturbo - APB,BEL V6 2,8 - AHA, ATQ V6 3,0 - AVK V8 4,2 - ART, AWN, BBD, BAS RS6 V8 biturbo - BCY Ser at nypris for denne på bilboken.no er ca 1500,- så kunne tenkt meg en ca 500,- for den. Kan også sende dersom kjøper betaler frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2019 Den kan jeg komme å hente . Skal til stavangerområdet førstkommende fredag eller lørdag . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2019 (endret) Da holder jeg den av til deg, så gir du bare en lyd når du nærmer deg 😊 Gi en lyd på 92888591 når du nærmer deg du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2019 Takker . Sendt melding til deg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...