Anbefalte innlegg

Kjempebra - sålenge det blir gjennomført samme stilen over det hele og du selv faktisk liker det du bygger bilen til, så kan vel resten bare ha sine meninger :)

Jeg synes det ser meget bra ut, men er også litt skeptisk til bakfangeren. Uansett tror jeg inntrykket av bakfangeren retter seg en hel del når du får sideskjørtene på plass og du slår til med noen skikkelige hjul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det Arve. :) Alltid hyggelig å høre sånt vettu.

 

Du får PM btw.

 

Synes det er fint at du ikke går etter alle andre jeg,fint at folk har forskjellige smaker og meninger! Stå på! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra - sålenge det blir gjennomført samme stilen over det hele og du selv faktisk liker det du bygger bilen til, så kan vel resten bare ha sine meninger :)

Jeg synes det ser meget bra ut, men er også litt skeptisk til bakfangeren. Uansett tror jeg inntrykket av bakfangeren retter seg en hel del når du får sideskjørtene på plass og du slår til med noen skikkelige hjul :)

De felgene jeg har nå vil bli vinterhjul(17") ja, 18" neste sommer. Om ikke 19", men har fått inntrykk av at dette kan bli hakket for stort igjen på en såpass relativt liten bil.

 

Vi får se. Eksteriørt videre vil det ikke bli noe mer store forandringer.

 

Takker for innslag Mads. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er fint at du ikke går etter alle andre jeg,fint at folk har forskjellige smaker og meninger! Stå på! ;)

Takker for det, vil ikke være lik alle andre nei.. :o;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, ett par ting kan jeg jo foreslå: først frem med sitrussprayen gutt, her må emblene bort :D

3M sitrusspray handler du samtidig som du kjøper 3M's lille søte tetningsliste som man kan bruke til å visuelt fjerne en del av inntrykket på skjøtene mellom styling og karosseri.. Dra i samme slengen med deg noe caliperlakk (svart kanskje?) samt stikk innom Bilxtra og få Hella's ett-punkts klare LED sideblink, disse glir rett inn i designet på bilen din og er billige :)

Dropp innom nærmeste VAG-forhandler og bestill nye skjold til bremsene, disse er ikke dyre. Lakker dem med samme fargen du lakkerer kaliperne i :)

 

Utrolig hva noen få hundrelapper kan gjøre på det totale inntrykket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, ett par ting kan jeg jo foreslå: først frem med sitrussprayen gutt, her må emblene bort :D

3M sitrusspray handler du samtidig som du kjøper 3M's lille søte tetningsliste som man kan bruke til å visuelt fjerne en del av inntrykket på skjøtene mellom styling og karosseri.. Dra i samme slengen med deg noe caliperlakk (svart kanskje?) samt stikk innom Bilxtra og få Hella's ett-punkts klare LED sideblink, disse glir rett inn i designet på bilen din og er billige :)

Dropp innom nærmeste VAG-forhandler og bestill nye skjold til bremsene, disse er ikke dyre. Lakker dem med samme fargen du lakkerer kaliperne i :)

 

Utrolig hva noen få hundrelapper kan gjøre på det totale inntrykket :)

Dette er notert(!), liten vits å ha 1.8 merket iallefall. men calipperlakk blir i tilfelle gull eller svart, vil ha så få farger som mulig, og nå går det på gull og sølv.

 

Speil vil jeg også bytte, no virkelig billig skit som jeg angrer fryktelig på. M3 typen er grei nok, men dette adapteret har en helt forferdelig passform.

 

Hellakkering til neste år tenker jeg, siden det jeg leverte nå ikke ble 100%, som jeg heller ikke regna med. Dere ser det godt på fronten iallefall.

 

Men sitter denne tetningslista godt? Har nemlig fått med det som var igjen av lakk fra verksted, og da vil det se enda helere ut ut i glipper.

 

Kommer støtt og stadig noen planer gitt.. :P

 

Takker og bukker for tips Mads! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stå på Edvin, stylingen er dritbra. Det er sant slik du sier: alle har forskjellige meninger/smak.

Har en golf 3 jeg med samme bakfanger som deg, så jeg er iallefall super fornøyd med stylingen jeg har på bilen :)

Bilde av bakfangeren min kan du se her : http://www.powerzone.no/design/produktbilder/bilder/ri110287.jpg

 

Jeg skal også ha 2 utblåsninger på hver side

Det kommer til å bli bra :)

 

Lykke til

MVH

Jone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det Jone. :)

 

Og spør du meg, så ser den fangeren der minst like bra ut på golfen, som den gjør på en A3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer jeg med noen få oppdateringer:

 

A3%20005.jpg

 

A3%20009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ett par til:

 

A3%20011.jpg

 

Ford skiltplate byttet, og en banner på.

A3%20008.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt bra nå :)

litt større felger nå bare... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt bra nå :)

litt større felger nå bare... ;)

:)

 

Større felger neste sommersesong ja, de jeg har nå blir vinterfelger. ;)

 

Blir vel 18" tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

 

Større felger neste sommersesong ja, de jeg har nå blir vinterfelger. ;)

 

Blir vel 18" tenker jeg.

 

Kan jo ikke holde på sånn Edvin, å la sommerhjula bli vinterhjul ettersom du finner ut at de er for små.. Gå for 19 eller 20" med det samme så slipper du å kjøre nye igjen etter neste sesong ;):P

 

Bilen har virkelig tatt form nå da, ser unektelig bra ut.. Hjalp å få på sideskjørtene! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ikke holde på sånn Edvin, å la sommerhjula bli vinterhjul ettersom du finner ut at de er for små.. Gå for 19 eller 20" med det samme så slipper du å kjøre nye igjen etter neste sesong ;):P

 

:P:P ^^ Hadde vært morsomt å sett noen skvisa inn 20" på en A3 ja. : vinke :

 

Men min menig er at 19 er stort nok for en såpass liten bil, kan uansett ikke kjøpte større enn 225 dekk på x felg og om jeg skulle hatt større med spacer så går de utafor hjulbuen.

 

Dette gidder jeg ikke tenke på nå uansett, endelig "ferdig" for en stund.. : rock :

 

Bilen har virkelig tatt form nå da, ser unektelig bra ut.. Hjalp å få på sideskjørtene! : ja :

Takker hjertelig for det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nydelig bygg!! :tilber:

 

 

små personlige meninger:

kansje litt mindre gummi å mer felg??

tror også det hadde gjort seg med svak toning av rutene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette ble sinsykt bra Edvin, liker virkelig den fargen og stylinga var knall.. men nå må jeg si meg enig i det di andre sier her om større felger.. det kommer til å gjøre hele bilen smack finnish :) Nok en gang nydelig bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som mange andre så likte jeg ikke bakfangeren spesielt godt på det første bildet men det kom seg etter montering av sideskjørt iallefall. Er fortsatt litt skeptisk til den, men så lenge du liker den så er jo det viktigst :)

 

Når det gjelder nye sommerfelger så ville jeg ikke gått for noe mindre enn 19 iallefall. 18 blir litt for smått nå for tiden :)

 

Her er min med 19"

IMG_2014.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nydelig bygg!! :tilber:

 

 

små personlige meninger:

kansje litt mindre gummi å mer felg??

tror også det hadde gjort seg med svak toning av rutene..

Tusen takk! :)

 

Som sagt, mindre gummi og mer felg kommer! ;) Men det blir dessverre til neste sommer.

 

Og du har også rett med svak toning, dette kommer også, er bare pengene som stopper meg, og alle andre sikkert. ;):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette ble sinsykt bra Edvin, liker virkelig den fargen og stylinga var knall.. men nå må jeg si meg enig i det di andre sier her om større felger.. det kommer til å gjøre hele bilen smack finnish :) Nok en gang nydelig bil :)

Du fortjener en takk du også, hyggelig med positive tilbakemeldinger! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som mange andre så likte jeg ikke bakfangeren spesielt godt på det første bildet men det kom seg etter montering av sideskjørt iallefall. Er fortsatt litt skeptisk til den, men så lenge du liker den så er jo det viktigst :)

 

Når det gjelder nye sommerfelger så ville jeg ikke gått for noe mindre enn 19 iallefall. 18 blir litt for smått nå for tiden :)

 

Her er min med 19"

Hmm.. Det var igrunn ikke for stort heller.

 

Men det jeg er litt bekymra for da igjen er hvordan klaringen mellom dekk&felg er til demperen. Tror den nå har en klaring på noen få mm. : klø :

 

Og OZ felgene er 7" brede. Og med 8.5" eller hva som er vanlig til 19" går vel dårlig om det er samme innpress?

 

Ved omtanke og bilde så skal jeg sterkt vurdere 19"'ere også.

 

Pen bil forresten Petter! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Det var igrunn ikke for stort heller.

 

Men det jeg er litt bekymra for da igjen er hvordan klaringen mellom dekk&felg er til demperen. Tror den nå har en klaring på noen få mm. : klø :

 

Og OZ felgene er 7" brede. Og med 8.5" eller hva som er vanlig til 19" går vel dårlig om det er samme innpress?

 

Ved omtanke og bilde så skal jeg sterkt vurdere 19"'ere også.

 

Pen bil forresten Petter! :)

 

Har 8*19 på min. Med 35 innpress.. standard 50.. så mine stikker for langt ut.. Her er søskenbarnet mitt sin med 8*18".. Vil uansett anbefale deg å prøve noen felger med samme innpress og størrelse før du kjøper noen :)

 

Lykke til videre med bilen.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, ett par ting kan jeg jo foreslå: først frem med sitrussprayen gutt, her må emblene bort :D

3M sitrusspray handler du samtidig som du kjøper 3M's lille søte tetningsliste som man kan bruke til å visuelt fjerne en del av inntrykket på skjøtene mellom styling og karosseri.. Dra i samme slengen med deg noe caliperlakk (svart kanskje?) samt stikk innom Bilxtra og få Hella's ett-punkts klare LED sideblink, disse glir rett inn i designet på bilen din og er billige :)

Dropp innom nærmeste VAG-forhandler og bestill nye skjold til bremsene, disse er ikke dyre. Lakker dem med samme fargen du lakkerer kaliperne i :)

 

Utrolig hva noen få hundrelapper kan gjøre på det totale inntrykket :)

 

 

sitrus spray selges ikke lengre.... :) Den var "for effektiv" den ødela slimhinnene.

men du får kjøpt noe som fungerer nesten like bra stort sett overalt der sånn selges... Skulle bare informere... :)

 

Ellers så syns jeg det ble bra både med front og hekk her... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitrus spray selges ikke lengre.... :) Den var "for effektiv" den ødela slimhinnene.

men du får kjøpt noe som fungerer nesten like bra stort sett overalt der sånn selges... Skulle bare informere... :)

 

Tøft, da skal jeg på lokale lakkutsalget en tur i dag og kjefte på en vikar, ikke fordi det var så galt å få kjøpe sitrusspray, men mest fordi det er moro å kjefte på disse vikarene som slettes ikke har peiling :D

Spøk til side, man finner det i hyllene bare man leter litt, flere som har, forskjellen er at det stort sett kun er rene lakk/malingsforretninger som selger det nå :) Om det produseres enda er en annen sak, det aner jeg ikke, men skal i allefall innom å kapre meg noen ekstra flasker "just in case" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-gruppen selger sitrusrensen til 3M også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8*19 på min. Med 35 innpress.. standard 50.. så mine stikker for langt ut.. Her er søskenbarnet mitt sin med 8*18".. Vil uansett anbefale deg å prøve noen felger med samme innpress og størrelse før du kjøper noen :)

 

Lykke til videre med bilen.. ;)

 

Hvilken dekkbredde har du da? Og hvordan er den iforhold til kant på felgen?

 

Jo bredere felg jeg har, så vil den vel kanskje bare stikke mer ut? Er litt redd med tanke på demper som tidligere nevnt. har 7" bred felg med 225 og er noen mm ifra.

 

ET er 35, org 38.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.