#1 Skrevet Januar 29, 2019 (endret) Hei! Er på utkikk etter ny hobbybil, og har øyet meg ut S4 B5. Pris etter tilstand Ønsker et mest mulig ryddig eksemplar, med lite rust. Drømmebilen er FL, sedan, imola inni og utpå, Recaro osv.. Ta gjerne kontakt her i tråden, PM eller på tlf 907 12 165. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2019 Vurderer også B8/B8.5 S4/S5 m/manuell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 19, 2019 Jeg har en 99' RS blå S4B5 Avant. 6 trinns manuell som har gått 247800. Fikk ikke telefonnummeret ditt til å fungere men kan ta resten på pm eller 48217789 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2019 Regner med du har sett min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2019 Takker for svar! Løsningen ble import, og da av RS-bil istedenfor 😀 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 5 timer siden, Christian Alden skrev: Takker for svar! Løsningen ble import, og da av RS-bil istedenfor 😀 Hvor er tråden?? 😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Adrian Paulen skrev: Hvor er tråden?? 😀 Kommer nok etter at jeg får bilen 😀 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...