#1 Skrevet Juli 3, 2005 Gidder noen å sjekke dette nr for meg?: 321 412 023 E. Det er et fjærbein til en eller annen gammel audi 80.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2005 Finner ikke den delen jeg. Sikker på at du har riktig delenummer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2005 Det var det nr jeg greide å skimte... kjøpte nemlig feil hjullager. Lageret til dette beinet er 6.8 cm i diameter men vet ikke hvilken bil som har dette beinet originalt. Ikke min i alle fall. Mye foskjellig under panseret der gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2005 321 tyder på at det er en Passat del. Det er mulig at nummeret ikke finnes i delekatalogen pga det er en utgått del. Jeg vil tippe det er fjærbeinet på en Passat/80 B1 (første generasjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...