#1 Skrevet Februar 4, 2019 Hei ! Lurer på om det er noen her jeg kan bestille skiltplater og 2x klistremerker hos? Mvh Michael 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2019 Hei Michael! Det må vi få ordne, er netopp kommet på plass ett nytt styre her lokalt, så vi har ikke helt oversikt over hva som finnes av skiltplater, men jeg har masse klistermerker liggende Skal sjekke litt opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2019 Det hadde vært helt supert :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2019 Jeg tar med klistermerker på lokallagstreff førstkommende torsdag ihvertfall Håper at jeg har på plass skiltplater også, hvis ikke, så skal vi ordne det så fort vi får de inn Tar du turen på torsdag ? Legger ut tråd nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2019 Nå har vi fått ett par skiltplater @Michael Jørgensen Ta kontakt med meg eller @Leif Andre Johannessen Lie så kan vi avtale nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2019 Ja bare til å plinge på:) Tar alltid med skiltplater å merker å lokallagstreff. Men kan og levere utenom det👌🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2019 Etterhvert så skal alle styremedlemmer ha noen skiltplater og merker liggende , slik at det skal være lett tilgjengelig hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...