#1 Skrevet Februar 9, 2019 Her kan dere som har bilder/film legge inn det som er tatt i løpet av helgen. Vi ser også etter bilder til TP, så om noen har litt ekstra og vil på trykk i TP, så kan de sende meg en PM. Pøs på med bilder! 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2019 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2019 (endret) 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2019 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2019 Veldig synd videofiler er for stort til å legges ut her. Skal se om jeg får lastet opp noe til youtube. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2019 Takk for et bra arrangement😄👏🏽 Vi fikk kjørt 4 heat før motoren røyk. Men hadde det utrolig artig!! Mistenker at et en av rådene gikk, som igjen slo et hull i siden av blokka. Trenger ny motor, så tips om ny tas imot med takk😄 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2019 Her kommer noen bilder fra våre fans fra Florida. 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2019 (endret) Har ikke rukket å redigere noe film ennå, men vil bare si til de som ikke tok turen til treffet at de gikk glipp av den beste isbanen jeg i alle fall har kjørt på :-) Var fine brede svinger som ga fin flyt både for de med ispigg og de med vanlige dekk. Ingen "knot" svinger som tok farten ned til null slik det tidligere var på denne banen. Nå kunne man bruke 3. og 4. gir rundt hele banen. Så hvis noen ikke kom til dette treffet fordi de trodde banen var dårlig/bedre andre plasser, så tok de skammelig feil...… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2019 Her er et par klipp fra fredagen. Odd Magne Kvalvåg bak rattet på A4'n i disse klippene. Håper de som ikke var der ser hvor fin baneutformingen var. Breie svinger gjorde at man slapp dype hjulspor som det ofte oppstår når svingene er smalere. Noen humper var det, men ikke noe problem hvis man ikke hadde for stivt understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 7 timer siden, Roger Løfald skrev: Har ikke rukket å redigere noe film ennå, men vil bare si til de som ikke tok turen til treffet at de gikk glipp av den beste isbanen jeg i alle fall har kjørt på :-) Var fine brede svinger som ga fin flyt både for de med ispigg og de med vanlige dekk. Ingen "knot" svinger som tok farten ned til null slik det tidligere var på denne banen. Nå kunne man bruke 3. og 4. gir rundt hele banen. Så hvis noen ikke kom til dette treffet fordi de trodde banen var dårlig/bedre andre plasser, så tok de skammelig feil...… ser helt fantastisk ut, kan forstå at de med ispigg gjerne kjører lange veier for å få skikkelige forhold men jeg med piggfritt 650 km over fjellet med fare for kollonnekjøring og nattestengt så blir det alllltfor langt, ( i min alder 66 ) bare for få kjørt på isbane dessverre, er flere baner mye nærmere heldigvis. Var det stort oppmøte, så nokså tomt ut på filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 14, 2019 Vi kjørte rød A4 1,8tq, med coilovers og det gikk overraskende bra det også😅 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 19, 2019 (endret) Et par bilder fra rescue-bilen... 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 20, 2019 Test av GoPro-video fra taket på den blå Forestern 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 27, 2019 Her er noen filmer fra meg. Filmet med mobil. Håper noen kan bruke det til noe. https://www.dropbox.com/sh/kjpcinuwqigomkk/AACnyc5hiwYnFGrpwa2m1zbHa?dl=0 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 27, 2019 Noen som fikk noen ok bilder av min sorte TT? Første gang på isen så sikkert ikke de mest spennende bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 2, 2019 lagt til 2 minutter senere lagt til 4 minutter senere 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 2, 2019 lagt til 1 minutter senere lagt til 1 minutter senere lagt til 4 minutter senere 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...