#1 Skrevet Juli 3, 2005 hey. litt samme problemet som har kommet igjen hos meg...lissom ikke kvitt det helt. bilen rykker spesielt på lavt turtall, sånn at eg lissom føler eg må gire ned et hakk for å øke farta....for å slippe kengeru hopping lissom any idea...blei litt klokere sist gang å skifta plugger, noen pluggledninger, 2 stk. lmm skifta eg, pussa tenningshuset ,stiftene der, ehm...rensa luftfilter bla. alle tips tas med takk imot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2005 Tipper det kan være en coil jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2005 hmm du trur det ja...hmm ok , det kan eg sjekke. føles lissom som om motoren gjer et stort hopp omtrent når eg skal gi på litt ved lavt turtall,så det hadde vert litt OK å fått fixa,hehe takk for tipset..skal se på saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...