Anbefalte innlegg

Noen har erfaring med dette, dvs autoaktivering av bremser for å unngå vannfilm og rust? Problem på begge bilene her..... 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne funksjonen er vel aktiv når regnsensor er påslått mener jeg. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om det ikke regner og pusserne går?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke nøyaktig hvordan systemet fungerer, men jeg vil tro at når det regner og viskere er aktiv så vil dette systemet jobbe. Om viskere står i regnsensor-posisjon men det ikke regner så tviler jeg. Men jeg har tatt feil før.

 

Men hva mener du med problemer med vannfilm og rust, dette vil vel forsvinne ved første nedbremsing? Eller tenker jeg feil nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dette på min 2018 Golf GTI. Så vidt jeg har skjønt, så legger det klossene lett inntil skiva for å holde de mest mulig fri for vann slik at de skal virke optimalt ved behov. Skal være aktiv ved regn, altså da vindusviskere går ved regnsensor-bruk. Jeg kan justere med OBDeleven hvor mye det skal virke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.