Anbefalte innlegg

Hei! Har bilen på vinter lagring. Måtte koble fra batteri i full fart, jeg var ikke klar over at batteri måtte frakobles, da det stod på hjemme siden til firma at de tilbyr velikehols lading av batteri. Modern var følge bil for å kjøre meg hjem etter å satt inn bilen til vinter lagring, så jeg var stressa tenkte ikke over hva jeg gjorde i det hele tatt (koble fra batteri). Nå er jeg nervøs for å få store problemer med å hente bilen da jeg er redd for at alarm utløses når jeg kobler på batteri igjen. Vil alarm utløses? Er det noe mulighet å unngå at alarm utløses. Låse opp med nøkkelen isteden for å trykk på knappen på fjernkontrolen?  Har noen noe tips? Jeg setter stor pris på alt av info rundt dette med å koble til batteri som har vært frakoblet. Håper noen har noe info da jeg går rundt å tenker på dette døgnet rundt.🤔

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk at batteriet ikke er flatt. Hvis ikke koble det til, start opp og kjør hjem.

 

Er ikke mer fancy enn det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sjekk at batteriet ikke er flatt. Hvis ikke koble det til, start opp og kjør hjem.

 

Er ikke mer fancy enn det.

Hei!  Takker og bukker for raskt svar. Er det virkelig Sant? Jeg vet ikke om bilen er original utstyrt med alarm? Så eventuelt om bilen har alarm så vil den ikke gå på når jeg skal hente bilen og koble til batteri?   Vis det ikke er mer fancy en det som du skriver så har du fått meg til å senke skuldrene. Jeg tar med meg en booster tilfelle batteri er dårlig. Siden du skriver at det er bare å koble til batteri og starter bilen uten problem så vet du jo tylgligvis hva du snakker om. 

Du aner ikke hvor lettet jeg ble av svaret ditt. Nok en gang tusen takk for at du tok deg tid til å svare på innlegget mitt. I følge vær ekspertene så skal jo våren komme i løpet av neste uke, så det er ikke lenge til jeg drar å henter bilen fra vinter lagret,  bare det blir +grader om natten og salt dritten er borte fra veier. Nå ser jeg frem til å hente bilen, jeg gruer meg ikke lenger for at jeg skal få problemer med hente bilen (koble  til batteri) 

Jeg har Googla dette tema i timesvis så er det hjelp og få her på forumet. Dette er virkelig et bra forumet, jeg kommer til å være medlem så lenge jeg leverer. Da det er Audi bilmerket som jeg foretrekker, det skal skje noe merklig om Jeg noe gang skulle kjøpe noe annet bilmerke. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når Golfen min har flatt batteri og jeg kobler på nytt så kan alarmen gå, men da er det bare å trykke på lås/lås opp på nøkkelen så slutter hylingen :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Når Golfen min har flatt batteri og jeg kobler på nytt så kan alarmen gå, men da er det bare å trykke på lås/lås opp på nøkkelen så slutter hylingen :) 

Tusen takk for informasjon. Det var godt å betrygende å høre. Takker for informasjon. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.