#1 Skrevet Juli 3, 2005 Var et bra treff, men mye fint og se på i strålende sol... Driver og laster opp bilder nå, men med sladding og sånn så tar det litt tid... Her er to av mine favoritter (luftavkjølte) Denne Typ3'n hadde glassfiber-skjermer, turbomotor og masse snacks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 3, 2005 Også denne samba-bussen var heeeeelt sinnsykt bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2005 Også er det alltids rom for diskusjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2005 Nice PS av den Bora'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2005 Den bora'en tror jeg har en fortid fra tivoli. Sjekk skjørtene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2005 Nice PS av den Bora'en. Hadde det enda vært en PS, jeg sto parkert ved siden av denne Granadastyla Boraen som Håkon så fint uttalte det. Stylingkitet + felgene var visst lakkert i Liquid silver med en spesiell klarlakk bla bla bla bla....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2005 Ufattelig stygt med det stylinga der. Kongekommentar fra Mattis da Hvem vil gjøre noe slikt med en bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2005 Hadde det enda vært en PS, jeg sto parkert ved siden av denne Granadastyla Boraen som Håkon så fint uttalte det. Stylingkitet + felgene var visst lakkert i Liquid silver med en spesiell klarlakk bla bla bla bla....... Jeg står på mitt. Det der er en PS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2005 Noen bobler jeg synes var kule... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 4, 2005 Vannavkjølt Classic's Til Kjell Arne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2005 Denne Mexico-bobla fra 96 var til salgs for 53 000,- Mer info på PM, har adresse og alle detaljer på denne... Resten av bildene finner dere HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 5, 2005 Classic Polo'en var tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2005 Den blåe Boraen har jeg sett å, i sarpsborg.. Den ser faktisk sånn ut.. Litt for spaceship for min smak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 5, 2005 Pen den K70`n åsså da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...