Borre i støtfanger Golf 6

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal ha en Rigid lysbjelke på min 2012 1.6 tdi Golf 6 . Velger den lette løsningen med en skiltbrakett. Rett bak den originale utsparringen for skiltet ligger frontbjelken . Noen som vet om der ligger kabler/ sensorer i den som man ikke bør treffe med et borr  fks. Tenkte å borre gjennom 4 hull og gjenge disse for å få en stabil skiltbrakett. Noen som vet? Kan eg bare kjøre på eller bør eg la være😁

20190404_194823.thumb.jpg.0341fb726b59ac76866c4d96f893aeff.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler frontbjelken ligger klint intil fangeren.

 

Men jeg har montert ledbar både på gamle leaf'n (huffamei!) Og nå på '12 caddy med skiltbrakett. Jeg har bare brukt selvborrende skruer (6stk) rett i frontfangeren, og det har funka fjell. Eneste jeg merker er at ledbaren flekser litt i større dumper. Har vurdert å montere noe som holder dem ved grillen og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man trykker på støtfangeren der skiltet skal være så er det Max. 5mm før den treffer bjelken bak. Vil unngå bevegelsen du opplevde med å forankre braketten og bjelken i noe mer solid....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.