#1 Skrevet April 4, 2019 Hei Skal ha en Rigid lysbjelke på min 2012 1.6 tdi Golf 6 . Velger den lette løsningen med en skiltbrakett. Rett bak den originale utsparringen for skiltet ligger frontbjelken . Noen som vet om der ligger kabler/ sensorer i den som man ikke bør treffe med et borr fks. Tenkte å borre gjennom 4 hull og gjenge disse for å få en stabil skiltbrakett. Noen som vet? Kan eg bare kjøre på eller bør eg la være😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2019 Tviler frontbjelken ligger klint intil fangeren. Men jeg har montert ledbar både på gamle leaf'n (huffamei!) Og nå på '12 caddy med skiltbrakett. Jeg har bare brukt selvborrende skruer (6stk) rett i frontfangeren, og det har funka fjell. Eneste jeg merker er at ledbaren flekser litt i større dumper. Har vurdert å montere noe som holder dem ved grillen og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2019 Når man trykker på støtfangeren der skiltet skal være så er det Max. 5mm før den treffer bjelken bak. Vil unngå bevegelsen du opplevde med å forankre braketten og bjelken i noe mer solid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...