#1 Skrevet April 8, 2019 Søndag 8.september 2019 kl.10 Vi drar igang en god gammelsdags søndagstur på seinsommern!Så her det bare å fylle bilen for en hyggelig tur rundt Hurumlandet.Vi møtes hos Norsk Bildelsenter av nostalgiske grunner, kjører en runde rundt halvøya, om været tillater det så legger vi en liten stopp for et par bilder, før vi avslutter med en is på Mcdonald's Liertoppen. (om det er ikke er stinn brakke på Lierkroa så stopper vi der istedet) 😎👌🏼 FB-event: VACN It's-Still-Summer Cruise 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2019 E-hem.. https://www.formula1.com/en/racing/2019/Italy.html :p Bør gå greit med litt timing! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 10 timer siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: E-hem.. https://www.formula1.com/en/racing/2019/Italy.html :p Bør gå greit med litt timing! Det er tatt forbehold om aktiviteter utenfor klubbens regi 😉😜 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2019 Godt initiativ! Bare å skrive av datoen i kalenderen nå 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 8.4.2019 den 22.22, Bjørn Eirik Ødegård skrev: E-hem.. https://www.formula1.com/en/racing/2019/Italy.html :p Bør gå greit med litt timing! Takker for linken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2019 Bra tiltak - får håpe det klarer gjennomføringen (ala S&RS som har vært diskutert tidligere), noe jeg tror fort kan skje med dato i september. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 23 minutter siden, Ola L Lereim skrev: Bra tiltak - får håpe det klarer gjennomføringen (ala S&RS som har vært diskutert tidligere), noe jeg tror fort kan skje med dato i september. Turen blir gjennomført om jeg så ender opp med å kjøre alene 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2019 Bare rett over 4 uker til tur nå 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 19.6.2019 den 21.47, Ola L Lereim skrev: Bra tiltak - får håpe det klarer gjennomføringen (ala S&RS som har vært diskutert tidligere), noe jeg tror fort kan skje med dato i september. Pah! Så vidt jeg husker var det vel du som hoppet av, og da var det bare oss i cabben igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 16.8.2019 den 14.54, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Pah! Så vidt jeg husker var det vel du som hoppet av, og da var det bare oss i cabben igjen! Ja, vært svært uheldige "klaff"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 5, 2019 Dæven nå kan vi snart telle timer til avreise 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2019 (endret) Har du noe sånn ca. tall på hvor mange vi blir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 5 timer siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Har du noe sånn ca. tall på hvor mange vi blir? Jeg teller 36 stk som har sagt de skal kombinert forum og Facebook. Så realistisk sett da satser jeg på minst 15 biler. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 6, 2019 Wow! Ja, krysser fingrene for en fin tur! Blir litt kaldt, men er jo meldt bra vær så langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 6, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 30 minutter siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Wow! Ja, krysser fingrene for en fin tur! Blir litt kaldt, men er jo meldt bra vær så langt! Meldt lett skyet med sol og opptil 13 varemgrader, så det blir nok setevarmer på for de fleste 😅 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 9, 2019 (endret) Fin tur, hyggelige folk! Noen bilder fra turen, legg merke til Thomas og Heine som driver 'synkronsvømming' på fire bilder i begynnelsen.. Hele albumet: https://photos.app.goo.gl/REFJAdTqWNgUB13i6 (Spør meg ikke hvorfor bildene blir i forskjellig størrelse når de kopieres ut på forumsiden..) 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 9, 2019 Så ut som en koselig tur! Skulle tatt turen, men ble litt for aktiv helg og hjalp ikke på formen med badetur på gokart banen Kommer heldigvis flere muligheter 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 9, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Fin tur, hyggelige folk! Noen bilder fra turen, legg merke til Thomas og Heine som driver 'synkronsvømming' på fire bilder i begynnelsen.. Hele albumet: https://photos.app.goo.gl/REFJAdTqWNgUB13i6 Takk for turen og ikke minst takk for bildene 😁👍 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 9, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 minutter siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Takk for turen og ikke minst takk for bildene 😁👍 Si fra hvis du vil ha noen i full oppløsning til TP eller noe! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 9, 2019 Takk for turen ja. Det må gjøres flere ganger 👍👍👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 9, 2019 Så ut som dere hadde et fint treff/tur😀. Jeg hadde alle planer om å bli med , men så ble det akutt skru helg på meg istede😅. Måtte bare benytte sjansen når den bøy seg👌. Men til gjengjeld så ble bilen fikset , så da har jeg ihverfall muligheter til å bli med på senere treff👍. Flotte bilder👍👍👍👍 og flott gjeng😀 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...