#1 Skrevet Juli 3, 2005 Åssen 5 trinnskasse kan jeg bruke på min 74' scirocco 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2005 Du kan bruke hvilken som helst 5trinns 020-kasse, men det enkleste er å gå for en fra Einser-GTI, eller Golf Diesel (siden du har så små hjul). Da bruker du giroverføringer fra tilsvarende modell og alt passer Ole, Dole, Doff i sammen:) På en del kasser fra G2 er en av brakettene til giroverføringa en del av støpegodset i kassa. Dermed er det et stag du ikke får bytta ut og det blir derfor vanskelig å få justert overføringene korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2005 takker!!! Kunne du forresten ha send meg en PM med den oppskrifta på bedre bremser forann og bak som vi snakka om i Molde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2005 takker!!! Kunne du forresten ha send meg en PM med den oppskrifta på bedre bremser forann og bak som vi snakka om i Molde? Byggeveiledning er sendt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...