Anbefalte innlegg

Har fått en form for lekkasje på bilen min. Det kommer ei blank veske under bilen som jeg ikke vet helt hva kan være. HAr nettopp hatt bilden på værste for å skifte regreim og vannpumpe, så jeg skal få de til å se på saken, men har smakt på : rolleyes den veska som kommer ut, og den er som sagt helt blankt og smaker ingen ting.

Det jeg lurte på var om det kunne være noe overløps vann fra klimaanlegg eller noe som kom ut?

Har som best jeg kan sett rundt i motorrommet under all form for plastdeksler, men ikke sett stort som kan hjelpe meg.

Noen forslag?

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen står parkert og klimaanlegget står på så er det nok bare vann fra klimaanlegget. Ikke noe farlig i det hele tatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel mer gunn til bekymring hvis det IKKE kommer vann fra klimaen en varm dag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for hjelpa!

(men skal uansett få de til å sjekke at alt er tett etter vannpumpa blei skifta ;) bare så det er i orden! har hørt om flere som har hatt problemer med at det ikke er blitt ordentlig tett )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.