#1 Skrevet April 13, 2019 hei tenkte å sette på noen 8,5x19 et 35mm rs6 gen1 på denne kjerra tenker på hvordan de blir.. spaces mye ut for å komme ut mot skjermkant og hvilke dekkdim bør man ha? noen ideer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2019 Må nok regne med å måtte space ihvertfall 20mm kanskje mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2019 bestilt 25mm H&R spacere 8,5" felg et10 bør vel kanskje komme innafor skjermer har noen andre felger til a4 b7'en. 8,5" et45 hvis det skulle bli krise så får de bytte felger :p på bildet syntes jeg 19" rs6 passet bra på a4 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2019 Her er min Rs6 C5 med 19x8.5 et 35 og 20mm spacer . Teknisk sett så er buene ganske like i bredden så da får du et inntrykk av hvordan det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2019 satt som ett skudd det synes rs6 kler disse audiene ZD regga... gått her i området? minnes å sett en slik for noen år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2019 Ja den er fra oppi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2019 tenkte jeg måtte prøve disse på B7'en før jeg la om dekk på de spørs om ikke allroaden må finne seg andre hjul 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2019 tror jeg bestiller ett sett zito corsica 10x19 hos koolart men litt usikker om jeg bør bestille et35 eller et20 tenker på at allroaden kanskje ikke lever like lenge som hjulene :p hva passer på nyere a6-a4 etc hvis man bytter til nyere audi etterhvert så hadde det vært kjekt å kunne bruke felgene.. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2019 de svarer ikke på lørdag ser det ut som... hakke tid å vente jeg... litt googling så fant jeg brukte 20x10 et35 de er nå bestilt 255/35-20 dekk og senterringer er og bestilt felgene er hvite, spørs om de ikke blirr opplakkert før dekk legges på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2019 Blir nok kult det der, personlig syns jeg 20" blir litt stort på C5 karosseriet, men det er jo smak og behag det også😅. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2019 tenker å ha hjulene til nyere audi etterhvert allroaden varer neppe evig blir det helt på trynet,så får man finne på noe litt usikker om 10" felg med innpress på 35 går på uten spacere.. er 25 orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2019 går absolutt ikke på bilen med et35 måtte bygge meg til 15mm spacere forran og bak for å gå klar av bremser, fjærbein og luftbelg jækla, regnet med det funket med max 5mm da en kjører lik bil med samme dim hjul bare med innpress 30 enten lyg han ellers så er det stor forskjell på felger er 15mm spacere på den nå.. 20x10 et20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 20, 2019 Er nok forskjell på felgene også ja, jeg hadde 20x 10,5 et 35 på en S6 C5 uten spacere, og de er ganske like i chassiet, samme bremser som allroad også. Men det så nå ut til å passe bra nå da👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2019 ja de sitter fint i hjulhuset er stablet med biltema spacere og for korte hjulbolter.. ikke kjørbart slik det er tuv godkjente 15mm spacere så er jeg innafor lovlig innpress, bør nok skrives inn i vognkort 19" og litt bredere dekk hadde nok passet C5'en bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 23, 2019 Jeg kjører 19" x 9" et 33 med 20 mm spacere😅.. Og 255.35.19 dekk. Syns det er stort nok jeg, men dette er smak og behag dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...