#1 Skrevet Mai 3, 2019 (endret) Hei. Min far har litt diverse deler til A6 C4 liggende. Vi skulle redde hans bil, men bil blei vraket istedenfor. Men sitter igjen med noe deler som han vil ha vekk før sommeren. Pris aner jeg ikke. Men gi ett bud om noe kan være interessant. Interiør er komplett, men førerstol må repareres. Delene befinner seg i Kongsberg og må hentes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2019 Da ryker dette på skroten om ingen trenger. Det er bra karosseri deler for de som trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2019 (endret) Har du alle 4 indre dørpaneler? Delene er i Mingblau ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2019 Har komplette dører rund baut. Fargen aner jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2019 Javel så da har du også 4 stk sorte dørpanel? Ser det er en rose på toppen på bakluka, men hvordan er delene ellers for rust? Panseret feks, er det bra langs høyre kant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 10 timer siden, Ole-Håkon Opstad skrev: Javel så da har du også 4 stk sorte dørpanel? Ser det er en rose på toppen på bakluka, men hvordan er delene ellers for rust? Panseret feks, er det bra langs høyre kant? Ja, har 4 av de dørpanelene du ser på bildet. Bakluke er det noen roser på, dørene skal være bra. Panser også ok, men anbefaler og ta turen for å se på det. Har ikke sett delene på over ett år selv, men stått lagret i tørt stabbur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...