#1 Skrevet Juli 4, 2005 Hva er org. turbotrykk på 110 hk tdi,har problemer med at bilen kutter med powerbox under hard belastning.Har prøvd to forskjellige boxer og begge oppfører seg likt.Noen som har hiddenene i hodet,skal ikke bruke chip...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2005 Hvis du ikke vil bruke chip vil jeg anbefale å kjøre orginalt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2005 Hvis du ikke vil bruke chip vil jeg anbefale å kjøre orginalt..... Vet jo at chip er best,men har mistanke om at turbotrykket er litt for høyt.Dessuten så kostet chipen ganske mye mer.Mistanken ligger på actuatoren,derfor vil jeg vite org.turbotrykk for å eliminere vekk den mistanken. PS: Det er ikke min bil,jeg kjører S2-Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2005 min passat 1,9 TDI 110hk ligger på 1bar når jeg trekkern ut på giret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2005 Min gamle lå på 1,1bar orginalt Kjørte den med justerbar power box å det var ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2005 Juster boksen, jeg hadde samme problemet på min. Men etter mindre enn en kvart omdreining så gav det seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2005 en 110hk med VNT turbo skal lade mellom 1-2 kg, min 2.5tdi 140hk (med samme type innsprut) er oppgitt til 1.8 - 1.9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2005 Hva er org. turbotrykk på 110 hk tdi,har problemer med at bilen kutter med powerbox under hard belastning.Har prøvd to forskjellige boxer og begge oppfører seg likt.Noen som har hiddenene i hodet,skal ikke bruke chip......Noen av dere som har testet toppfarten på 110hk-tdi,takk for opplysningene til dere alle.Klarte å fin-justere inn boxen,så går veldig bra nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2005 min tar 180 på langstrekka med full tank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2005 min tar 180 på langstrekka med full tank. Med denne boksen som jeg kjøpte til 110 tdi,sperrer den nå på 210,er vel en grei økning det!,ser at den er oppgitt til 192 av audi orginalt.kan vel ikke forvente noe mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...