Trondheim: Noen som er bra på eksos her i byen...

Anbefalte innlegg

Har problemer med min 2.0 16v om trolig defekter i eksosanleggets framre deler.. Noen som har gode tips til noen i byen som kan / er flinke på eksos og kan ordne med alternative løsninger til det som Møller kan levere orginalt?? Må trolig bytte fra manifold til etter katalysator..... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om folk som er fornøyd med Svendsen Eksos på Nardo ved Bilradiospesialisten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ES-tuning er også flinke. Hans der er en trollmann med sveisen. :D

 

Mulig det koster noe mer da, men er garantert verdt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rustfrispesialisten i Fossegrenda har også fått ok skussmål fra folk her på forumet. Har selv samme merket som de monterer der (dog montert en annen plass), og synes det ga bilen et løft på effektsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen var utrolig lite villig til å finne alternative løsninger på min typ89Q iaffal. Ble bedt om å dra til Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ta deg en prat med Hans på ES-tuning. Han har ivertfall løsninger på problemet ditt. Men det koster alltid å få gjort slike ting bra. Lykke til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen var utrolig lite villig til å finne alternative løsninger på min typ89Q iaffal. Ble bedt om å dra til Møller.

 

Samme her. Jeg og en til med samme A4 var hos Svendsen og det virka som om ting de ikke kunne fikse på 5 min sendte de til Møller. Men de var kjapp på Svendsen, det skal de ha. De tok inn bilen med en gang og kikka på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mange gode innspill. : rock :

 

Ref. Svendsen eksos, så har jeg snakket med de tidligere, og med samme erfaring som dere her, kjappe på det de har og kan, men lite villig til å finne alt. løsninger..

 

Så det spørs om jeg får ta meg en tur til ES Tuning da...

 

Noen som vet om der er penger å spare på å kjøpe orginaldeler fra VAG i Sverige og hente det der borte? Er jo tross alt ferietid snart..... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om der er penger å spare på å kjøpe orginaldeler fra VAG i Sverige og hente det der borte? Er jo tross alt ferietid snart..... :rolleye:

 

Om det ikke er så mye billigere for deler målt i kroner, så er jo kronekursen nå meget gunstig. Så skal du investere i deler til 10 000kr så kan det nok lønne seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg litt hjelp gitt.....

Viste seg at det skal sitte en nippel / føler på kat'en der hvor det var hull (for å kunne måle temp..) og der var mutteren rustet bort slik at det var helt åpent..

Var innom ES Tuning, og der så Egil (??) på dette og sviset igjen dette ASAP, så ble det litt stillere ihvertfall :-) :tilber:

 

Heldigvis ikke behov for å legge ut x-antall lapper på ny kat ennå heldigvis....

 

Kjempegreier med denne hjelpen, på sparket, mange +++ til ES tuning der...

 

(Men har vel trolig lekkasje på manifold'en / fleksirøret fra mainfolden........) :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.