#1 Skrevet Mai 14, 2019 Sikring til det jeg tror er tåkelys foran og bak er hel og tåkelys foran fungerer. Har prøvd med annen lysbryter. Kommer ikke strøm i grå/hvit kabel på vei opp i taket før bakluke. Noen som vet om svake punkter eller koblinger? Er vel ikke noe rele som styrer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2019 samme på min. Helt dødt🙈 Men fikk heldigvis bare en anmerkning på EU😀. Så da lar jeg det bare være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2019 Jeg fikk toerfeil på EU for dette..... Kommer strøm ut av grå/hvit kabel ut fra lysbryter, så da kan det virke som om bruddet er en plass mellom der og taket før bakluka. Noen som vet hvordan seteputa bak løsnes, kan være greit å se under der, mulig kobling eller sjekke om kabel er synlig og strømførende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...