#1 Skrevet Mai 18, 2019 Hei. Sliter med at det kommer en høy knirkelyd venstre foran når jeg bremser og kjører over fartshumper. Kommer også frem noen ganger jeg bremser og svinger samtidig. Har kjent på linkstag og foringer, men kjenner ikke noe slakk. Noen som har noen innspill på hva som kan være feil? Takker for svar. Mvh Kenneth Larsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2019 Klassisk multiknirk (multilink) dette. Hadde samme på min A4, gikk bort når jeg gikk over og smurte opp foringer. Men kom stadig tilbake. Endte med at jeg kjøpte komplett kit med armer foran og byttet alt. Da ble det borte og har vært borte siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2019 Da får jeg skru av hjulet å smøre opp alt sammen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2019 B8 har vel ikke multi-link? Eller er jeg på vidda nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2019 (endret) Godt mulig det heter noe annet. Mener det er 11 kuler og foringer per side. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...