#1 Skrevet Mai 20, 2019 På leit etter høyttaler gitter førerside på en audi b5. bør være sort (onyx) og fra bil med bose. Regner vell med at ingen er villige til og separere seg fra et slikt et så om det er noe dørtrekk der ute for salg så må man og gjerne si ifra. kontaktnr: 46638530 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2019 Er det førerside forann eller bak? Har vel 4 stk sett sorte trekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2019 fremme, var litt sprø fra før og klarte og slenge de lange elefantbeina rett i det Mulig og dele opp? si sett fremme eventuelt. Og hva tenker du deg av pris. Kan godt droppe listverk som du helt stikker kan få solgt lett alene fortsatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2019 Så bare førerføra. Skal se om jeg har et komplett ett ekstra når jeg får plukket ut de jeg skal ha selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 23 timer siden, Jørn Toftelien skrev: Så bare førerføra. Skal se om jeg har et komplett ett ekstra når jeg får plukket ut de jeg skal ha selv Hadde vært flott. Bare å hyle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2019 Fortsatt på leit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2019 Jeg har fortsatt. Men må komme meg hjem fra jobb først 🤪🤪🤪 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2019 Ahh den er god., offshore? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...