#1 Skrevet Mai 26, 2019 Hei. Noen med vagcom eller et bra diagnose apparat her som kan hjelpe meg? Har fått airbag lys på min 2004 Golf 5. Jeg kan møte opp der du bor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2019 Har VCDS ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2019 Bra😃 Har du mulighet til å se på bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2019 Tipper feilen er på slepering til ratt eller ledninger under sete, men ja, en diagnose kan ordnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2019 I morgen, eller tenkte du nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2019 Har du tid i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2019 I kveld går fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2019 Legger deg til på messenger jeg. Ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2019 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...