#1 Skrevet Mai 28, 2019 Hei! Vi er en gruppe fra Vestfold lokallag + bekjente som tenker å ha samkjøring til Våler og fellesbase på campinga. Er det noe dere kunne vært interessert i å være med på? Litt mer info her: Samt et facebook event: https://www.facebook.com/events/835687573478678/ Vært gøy om dere ville vært med og! Jo fler jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2019 Om du finner VACN - Telemark Lokallag på Facebook, og skriver det samme der, er jeg helt sikker på at du får mer respons Victor Be om å bli medlem, så legger jeg deg til, så kan du poste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2019 Flott takK! Skal prøve å få gjort det i løpet av morgen dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2019 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.5.2019 den 9.25, Even Qvigstad skrev: Om du finner VACN - Telemark Lokallag på Facebook, og skriver det samme der, er jeg helt sikker på at du får mer respons Victor Be om å bli medlem, så legger jeg deg til, så kan du poste Jeg ser det er veldig lite trafikk her, men håper alle i Telemark lokallag vet at forumet er den offisielle kanalen, og for andre er det veldig vanskelig å få kontakt om man må finne og bli medlem i en [sett inn dagens foretrukne sosiale medium]-gruppe for å finne dere! I Vestfold har vi også en lokal fb-gruppe, men alle treff og offisielle meldinger postes også på lokallagssiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 16 timer siden, Bjørn Eirik Ødegård skrev: Jeg ser det er veldig lite trafikk her, men håper alle i Telemark lokallag vet at forumet er den offisielle kanalen, og for andre er det veldig vanskelig å få kontakt om man må finne og bli medlem i en [sett inn dagens foretrukne sosiale medium]-gruppe for å finne dere! I Vestfold har vi også en lokal fb-gruppe, men alle treff og offisielle meldinger postes også på lokallagssiden. Veldig klar over dette. Men FB siden har mange medlemmer som ikke er medlem av VACN også. Har vært litt "fri-flyt" der... Men generellt sett er det laber aktivitet begge steder, særs her på forumet. Even 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...