Lokallagstreff på Grovy Diner Tønsberg torsdag 6. juni kl 18:30

Anbefalte innlegg

For hjemmesitterne som ikke er på vei til Våler, ønsker vi velkommen til vanlig torsdagstreff i Vestfold lokallag 6. juni på Groovy Diner!
Parkeringen er åpen for dekkspark og ljug, men vi spiser i samlet tropp kl 18:30.
Vi har 20% på all mat og ordinær pris på drikke. Ingen spiseplikt for våre medlemmer.

Ta gjerne med en kompis, kjæreste eller kollega og møt opp!

Påmelding innen mandag kl 14:00 for reservasjon av bord!

Velkommen! ☺

GroovyDiner.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles noen timer til bordet skal reserveres på Groovy, så du kan enda melde deg på! Bord blir kun bestilt til antall PÅMELDTE. Og så langt er det 8 stk! ☺

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok jeg også! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å skrive her tidligere men da var forumet nede, må nok melde pass siden jeg er på vei til Våler. Dere får ha et kjempe hyggelig treff :) håper jeg noen av dere tar turen opp og sier hei og! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Prøvde å skrive her tidligere men da var forumet nede, må nok melde pass siden jeg er på vei til Våler. Dere får ha et kjempe hyggelig treff :) håper jeg noen av dere tar turen opp og sier hei og! 

Vi skal kose oss - blir en 11-12 stk, så hjemme-teamet får også en hyggelig start på helgen! : ja :

Lykke til oppover! Husk at Lokallagsbanner og telt er hos CW (i Horten), da! Kjekt å ha når dere skal lage camp slik at ALLE ser Vestfold!! Legg ut bilder, ta masse!!! :glad:

Ellers, Pinsehelg, vet du.... Ikke bare har man ørten biler, men man har da båt og hytte og første sommermåned.... O.o So much to do, so little time... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er god plass på Groovy i kveld til den som ønsker å delta!! : ja : Velkommen!! :D😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 blide og glade sjeler møtte til hyggelig treff på Groovy i dag! Servicen var utmerket og vi storkoste oss! Takk til dere som kom! :klapp:

Juni_19_2.jpg

Juni_19_5.jpg

Juni_19_7.jpg

Juni_19_8.jpg

Juni_19_11.jpg

Juni_19_13.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobbet kalte, ellers hadde jeg tatt turen : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

Jobbet kalte, ellers hadde jeg tatt turen : rock :

Vi prøver igjen neste gang! : ja : Velkommen skal du være! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.