#1 Skrevet Mai 30, 2019 Tittelen forklarer vell det meste. Om noen har dette liggende så er det bare å skyte meg en melding eller svare i tråden her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2019 Orginale? Tror kansje jeg har liggende en plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2019 Om du så har så tar jeg de gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 50 minutter siden, Martin Nærø skrev: Om du så har så tar jeg de gjerne Kan se på lørdag om jeg har. Kan eventuelt ta de med til våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2019 Om jeg ikke tar så feil så holder du vell til i Ålesund slik som meg, og det passer jo ypperlig for min del siden jeg ikke får kommet meg på Våler nå med det første siden den gøye bilen står i noen hundre deler på verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 55 minutter siden, Martin Nærø skrev: Om jeg ikke tar så feil så holder du vell til i Ålesund slik som meg, og det passer jo ypperlig for min del siden jeg ikke får kommet meg på Våler nå med det første siden den gøye bilen står i noen hundre deler på verkstedet Haja, ja det stemme er hjemme igjen på lørdag kan leite da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2019 Hei Tom, fikk du titta noe iløpet av helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...