#1 Skrevet Juni 13, 2019 Ønsker å skaffe noen bolt on bremse kalippere fremme, som er bedre enn orginal. De i fra Audi s3 passer vel rett på. Noen som har liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2019 https://vacn.no/forums/topic/287269-cupra-r-front-bremsekit/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2019 S3 har vell samme kalipper bare større skiver? Cupra R vurderte jeg når jeg hadde S3, 4 stemplet R32 er også noe du kan vurdere, de er 2 stempla om jeg ikke husker helt feil. Biter greit vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2019 Cupra R er desidert beste bremsene som er bolt-on! Det skal i teorien være mulig å godkjenne i vognkortet og, mtp cupra R har like deler i bremsesystemet som golf4/a3/s3/TT og lignende. Dog ser nå ut som mine er solgt til et annet klubbmedlem. Men jeg ville ha investert i det med engang. R32 er 2stemplet og bremser relativt greit, men vil tro de ligger høyere i pris. Cupra R er også meget billig i drift. Skiver og klosser er ikke så alt for dyrt kan tipse om blant annet FB gruppa "audi TT mk1 8n parts and wanted" kommer relativt ofte noen LCR bremser ute for salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2019 Tusen takk, får gå inn der å se. merket nå på banekjøring på Våler at bremsene gav etter, så de må nok oppgraderes før neste tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...