Anbefalte innlegg

Har fått renovert å oppgraderet innmaten på Audi S3 8P +++.  Ble montert APR Low pressure Fuel Pump. Har hatt bilen hos Møller for å fikse feikoder og sjekke at alt er i orden. Diagnose mekanikren fant ut at jeg hadde for lavt ladetrykk. Jeg ba han finne ut hvorfor. Bilen lader kun 0.8 bar med den oppgraderete APR LPFP. Kobler jeg fra APR LPFP lader bilen det den skal 1.2 bar. Noen som har peiling på hvorfor dette skjer, at motor mister ladetrykk med oppgraderet i tank pumpe? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at tunern jeg brukte måtte inn med noen nye verdier for pumpa når vi bytta til RS3 pumpe i tanken på min S3. Så mistenker at motorstyringa de leser for lavt bensintrykk eller feil verdi av hva som er forventet og da holder igjen ladetrykk for ikke magre ut.

 

Men det kan helt sikkert de som solgte deg den nye pumpa svare på. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Mener å huske at tunern jeg brukte måtte inn med noen nye verdier for pumpa når vi bytta til RS3 pumpe i tanken på min S3. Så mistenker at motorstyringa de leser for lavt bensintrykk eller feil verdi av hva som er forventet og da holder igjen ladetrykk for ikke magre ut.

 

Men det kan helt sikkert de som solgte deg den nye pumpa svare på. 

Ok. Takk for svaret. Så dette er noe tuning firma klarer å fikse når jeg skal ha TTE480 Oppsett. 

Med større dyser og oppgradert HPFP? 0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ok. Takk for svaret. Så dette er noe tuning firma klarer å fikse når jeg skal ha TTE480 Oppsett. 

Med større dyser og oppgradert HPFP? 0

 

Enkleste er å høre med de, som sagt så husker jeg ikke helt. Det fungerte ihvertfall fint i min bil med TTE420. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå snakket med tuning firma. Alle ikke originale Audi deler må kodes inn i ECU. Så når det blir gjort fungerer alt som det skal. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.