#1 Skrevet Juli 4, 2005 HEi ALLE sammen! Vi i Bergen lokallag gjentar sukssen for 2 året på rad, men KJEMPE treff for Vw Audi klubben! Håper at alle fra sør-øst og nord tar turen på treffet vårt som er 21 August på Eikås Raceway. Så sett opp en felleskjøring for deres lokallag til Bergen nå! Litt info og bilder fra Eikås 2004. . EIKÅS 2005! Bergen lokallag sitt egne Hovedtreff avholdes på Eikåsbanen den 21 August. Lørdag er det streetLegal, Arrang. Amcar klubben, åpent for alle biler. Der det kjører 200meter med Bergen gromeste biler. I 2004 var det er par fra klubben som stilte, og i år sier ryktene at det er flere fra klubben som stiller fra HELE landet. Grilling og bilprat/party blir det på Lørdags kvelden. Spørsmål ring Thomas 92057720 eller mail: vwaudi_bergen@hotmail.com eller Jan på 98267902 Søndag blir det banekjøring og utstilling pluss mye mer... Håper så mange som mulig tar turen, også fra resten av landet på dette treffet... Bilder fra ifjor: http://www.evo.no/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=118 Overnatting kan bookes på tlf 55 24 88 08 Pris pr. hytte - plass til 4 man kr. 300 og 3 mann m/dusj kr. 450,- Camping plassen ligger kun 2Km fra treffet. Vennlig hilsen TThomaz. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2005 Vel, jeg er i alle fall på plass... Jan gir meg jo ikke noe valg. Går utifra Per henger med over fjellet i år også? Roger har vel ikke bil, men kanskje fått til da? Felles kjøring fra østkanten og over blir det i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2005 SUUUUUUUPERT:glad: :glad:Vi håper at så mange tar turen til Bergen for ett kjempe treff her på vestlandet. Legg gjerne ut en tråd om felleskjøring på deres lokallagssider. Vennlig hilsen TThomaz: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2005 me e iallefall 2 stk fra haugesund som mest sansynlig tar turen opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2005 Jeg kommer og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2005 KJEMPE BRA!! Vi håper at så mange tar turen. Dere er ALLE hjertelig velkommene. Hadde også vært gøy om det var noen fra østlandet som også vil ta turen, vi kan garantere en kjempe helg! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2005 skal nok ikke se bort ifra at passaten kommer å viser seg fram i år.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2005 skal nok ikke se bort ifra at passaten kommer å viser seg fram i år.... hehe Det hadde vært SUPERT Arve!! Håper på og se passaten jeg az! Du får se om du klarer å få dratt med deg noen flere da?? Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2005 Det hadde vært SUPERT Arve!! Håper på og se passaten jeg az! Du får se om du klarer å få dratt med deg noen flere da?? Vennlig hilsen TThomaz skal se hva jeg klarer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2005 :glad::glad: Vi trenger så mange som mulig for å få til et enda bedre treff en i fjor. Dere er ALLE hjertelig velkommne! Vi må jo støtte hverandre i klubben ikkesant:grouphug: hehe dette kommer til å bli SÅ bra! For dem så ønsker har dere her en link fra treffet i 2004. http://www.evo.no/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=118 Å i år er det bestilt knallsol og skyfri himmel!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2005 Håper folket kommer til oss neste helg!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2005 Jeg stikker innom lørdagen. Søndag har vi dåp for den lille. Men jeg har ingen VW lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2005 du er hjertelig velkommen uansett boy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 15, 2005 Håper så mange som mulig tar turen!! Kommer til å bli et kanonbra treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 15, 2005 stiller jeg!! gleder meg allerede!! må jo ut i solen å briske nå som jeg har ny lakk og greier!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 16, 2005 stiller jeg!! gleder meg allerede!! må jo ut i solen å briske nå som jeg har ny lakk og greier!!! Høres bra ut!! Blir bra detta! Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 16, 2005 Bra greier Gaute! Håper det kommer flere fra andre steder i landet også!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 16, 2005 Fantes det et tlf nr til de campinghyttene? Slik at det gikk ann å bestille en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 16, 2005 Fantes det et tlf nr til de campinghyttene? Slik at det gikk ann å bestille en Overnatting kan bookes på tlf 55 24 88 08 Pris pr. hytte - plass til 4 man kr. 300 og 3 mann m/dusj kr. 450,- Camping plassen ligger kun 2Km fra treffet. (Sto som første info på side 1) :-):-):-):-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 17, 2005 Noen som sitter på litt info om ferjetider på :Sandvikvåg - hallhjem(?) Kanskje en hjemmeside? (ikke så lett å finne noe ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 17, 2005 http://www.stavangerske.no/rutermai05/Mortavika-Arsvågen_05.pdf http://www.hsd.no/upload/Side%2035.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 18, 2005 Da har jeg sansynligvis fått reservert den siste ledige hytta på campingen. Så da blir vi 2 stk fra Stavanger i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 18, 2005 Høres bra ut Hans petter!! Jeg har reservert en Øl drikke stol til dere også!! HEHE kommer til å bli kanon detta! Vi snakkes til helgen. PS: Kommer dere fre eller lørdag?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 18, 2005 Jeg har reservert en Øl drikke stol til dere også!! Trenger vi ikke å ta med øl-holderen m/integret stol ???(det er vel noen stoler på hyttene?) Vi kommer nok tuslene oppover på lørdagen en gang. Se om vi får med oss street leagel eller om vi tar en pit-stop 'down town' Ps, hvem ialle dager har resert vært hytte til meg allerede Kunne i det minste ha tatt den fra lørdag-søndag og ikke søndag-mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 18, 2005 Høres bra ut. Når det kommer til hvem som kan eventuelt har bestilt til dere så kan det muligens være Jan Sagstad event?? Gudene veit. Men en ting er sikkert at moro skal det iallefall bli.:venner: TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...