#1 Skrevet Juni 20, 2019 Noen som vet om et sted man kan få lakkert (evt pulverlakkert) felger til en grei pris? Tar gjerne imot tips om noen som tar slikt privat også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2019 Du kan høre med Pedersen Smie på Syretårnet, de kan nok ikke lakkere så mye annet enn i sort ville jeg tro. Personlig bruker jeg Østfold Felgteknikk, de har vi jo klubbrabatt hos. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2019 Kontaktet Pedersen Smie. De hadde god pris men hadde ikke kapasitet før midten av august pga ferieavvikling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Kennet Stokke skrev: Kontaktet Pedersen Smie. De hadde god pris men hadde ikke kapasitet før midten av august pga ferieavvikling Er det vanlig billakk eller pulverlakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 21, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 11 minutter siden, Frode.Larsen skrev: Er det vanlig billakk eller pulverlakk? Det glemte jeg å spørre om De skulle ha 500-, pr felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2019 Pedersen Smie er pulverlakk. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2019 Sandblåser dem også der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 21.6.2019 den 17.41, Frode.Larsen skrev: Sandblåser dem også der? Nei felgene må leveres ferdig sand- eller glassblåst. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2020 Hva ble det til? Du har også Industrilakkering i Røyken. de blåser felgene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...