#1 Skrevet Juni 23, 2019 Har på følelsen at hengerfestet ikke sitter skikkelig fast. Legger ved bilder av hvordan det ser ut montert, og hvordan det ser ut i låst posisjon når det ikke er montert. Ser at det grønne feltet ikke er så langt mot den hvite prikken som jeg ønsker meg, og nøkkelen er heller ikke mulig å ta ut når kula er montert på bilen. Har kjørt litt med henger nå men har hjertet i halsen etter jeg oppdaget dette. Ingen fremmedlegemer oppi der, og alt er rent og fint. Noen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2019 Skal ikke delen du vrir på være et hakk lengre ut når man dreier den rundt? Slik at når du skal fjerne den fra bilen, så drar du den ut samtidig som du dreier den. Og når du dytter den opp på plass, så dyttes de små kullene på toppen inn, og hjulet skrur seg selv inn og på plass slik at nøkkel kan taes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2019 Stemmer det du sier. Det er bare at hjulet ikke skrur seg HELT på plass når jeg monterer kroken. Men det skrur seg helt på plass når jeg setter det i «montert posisjon» uten at det er montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2019 Hmmm... Da vet jeg ikke, logisk da er jo at det ligger noe grums å blokkerer oppi der den skal inn. Ser du sier at det ikke gjør det, kan det ha rustet oppi der, nok til at de kullene ikke kommer helt i posisjon? 🤔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...