#1 Skrevet Juni 28, 2019 (endret) Da ligger førstegangsbilen min på Finn. Etter 8 år i mitt eie, så er det påtide å la noen andre overta https://www.finn.no/151140382 Kan vurdere innbytte i billigere bil og mellomlegg. Ny pris: 65.000 Vi fikser alltids en klubbrabatt 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2019 Eu OK idag og frem til 5/7 2021 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2019 Opp å hopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2019 Kan være interessert i å ta innbytte i rimeligere bil og mellomlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2019 Opp å hopp Flere prosjekter står i kø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 8, 2019 Ny pris 80.000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 13, 2019 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2019 Satt ned 5000,- kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2019 Opp og hopp Hadde vært fint om denne fikk ny eier i klubben 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 9, 2019 BUMP Hvis noen ønsker å bytte i en typisk "bruksbil" så kan det være av interesse Må jo ha noe å kjøre når S4'en skal tas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 8, 2020 Er ikke aktiv annonse på Finn nå, men jeg har bilen enda. Legges ut igjen om ett par mnd. Men, den er altså til salgs enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2020 Da er annonsen på Finn aktiv igjen Tar gjerne imot bud 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 27, 2020 Ny pris! 70k! Vil ha denne bort, trenger plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2020 Vurderer å dumpe prisen på denne for å få den bort, noen som kunne vært interessert i å få denne billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 5, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Magnus Johannessen Lie skrev: Vurderer å dumpe prisen på denne for å få den bort, noen som kunne vært interessert i å få denne billig? Rart det er så lite interesse for en så fin bil! En Golf hadde vel vert mer lettsolgt. Hvor langt ned må du tror du for å få solgt? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 5, 2020 Sant det, hadde det vært Golf så hadde den nok forsvunnet rimelig kjapt... Hadde ikke lyst å selge under 60 i utgangspunktet, men vi får se. Tydelig at mange liker å se på annonsen, men det hjelper jo ikke 😅 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 5, 2020 Jeg er nok en av dem som har besøkt annonsen 5+ ganger 🙈😇 Antar du ikke trenger en 940 ? 😂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 5, 2020 Hehe! Nei, er stort sett VAG jeg er har lyst på altså 😅👍 Du er alltids velkommen til å gi meg ett bud da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 5, 2020 Er dessverre ikke i kjøpegruppen jeg heller, hadde plass ikke vært et problem hadde det vært en kul bil å ha i samlingen! Synes også det er rart denne ikke går, personlig hadde jeg mye heller valgt Jetta fremfor Golf, hvor ofte ser man en slik med 16V lissom? Lykke til, håper noen har vett nok til å ta vare på denne videre😎 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 6, 2020 Takk for det! Satser på den ryker nå som våren nærmer seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 7, 2020 Enig med Øystein her. Hadde også valgt Jetta framfor Golf. Denne ser utrolig velholdt ut og. Lykke til med salg! Får håpe den havner i klubben☺️ 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 8, 2020 Takk for det! Håper også den går videre i klubben Alltid greit å vite at den er i gode hender, selv om jeg på en måte er "ferdig" med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 7, 2020 Lagt ut på Finn igjen! Ny pris 65.000! Noen som vil hente bil i påsken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 27, 2020 *SOLGT* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 27, 2020 Grattis med salg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...