#26 Skrevet April 27, 2020 Takk for det! Var vemodig, men samtidig litt fint å "bli ferdig" med bilen. Denne har jeg "solgt" i hodet mitt for ett godt år siden, så den har liksom bare stått der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 27, 2020 Fikk du annonsert pris til slutt? selv om den var begynt å bli lav nå. Ser jo basic mk2 Golf til 50 000 på finn om dagen 🙃 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 27, 2020 Grattis med salg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 27, 2020 Takk for det! Den endte opp å gå for 60 lapper Fornøyd med det, selv om det er litt mindre enn hva jeg hadde sett for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 6, 2020 Møtte denne på Sotra i går, havnet den her, eller bare på besøk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 6, 2020 Det kan stemme det Kjøper hadde adresse i Bergen. Så den hel og fin ut enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 13, 2020 Så veldig fin ut ja.. 😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...