Audi A6 c5; Blinklys blinker ikke, men lyser konstant ved hendel på.

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som kan være grunnen til at blinklys ikke blinker når det skal blinkes til høyre eller venstre? Hendel vippes over og blinklys lyser konstant. Nødblink virker som normalt.

 

Diagnose er tatt, ga ingen resultater som pekte i riktig retning (bare ikke-relaterte feilkoder)

 

Audi A6 c5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig vanlig at blink releet går i filler. Det sitter innvendig i nødblink knappen. Bytter den på 5min. 

Vil anbefale å få en ny på møller, koster etter hva jeg husker ca 1000-1500, så er ikke så galt.

En brukt kan fort ha samme problem. Jeg måtte gjennom 2 stk før jeg ga opp å kjøpte ny.

 

Lykke til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble delt ut ett par vel-plasserte knyttenever og vips, blinklys fungerer igjen (ihvertfall dette jeg fikk opplyst om). Heldigvis ikke min bil, jeg ble bare spurt om å ta en diagnose. Gammel godt sliten bil med masse rust, mye knirking og dunking og med 350k km på telleren. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.