#1 Skrevet Juli 19, 2019 (endret) Som enkelte entusiaster kanskje har fått med seg, så har OZ laget 50 nye sett av Futura. I størrelse 8,5x19 ET45 5x112 De hadde en konkurranse der man måtte melde seg på for å bli en av de 50 som får tilgang til å kjøpe et sett. Og gjett hvem som ble trukket ut? Link: OZ Futura Limited Edition Og jeg kan bekrefte at sett nr.31 havner i Norge 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2019 67000kr for et sett. Før frakt. Joda. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2019 Gratulerer 👍🏻 synd de ikke lagde flere dimensjoner når de først starta opp igjen🙈 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Bjørn Gisle Brygfjeld skrev: 67000kr for et sett. Før frakt. Joda. Måtte ta en for laget når jeg var den eneste i Norge som fikk muligheten. Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Kristian Larsen skrev: Gratulerer 👍🏻 synd de ikke lagde flere dimensjoner når de først starta opp igjen🙈 Tipper det er for å holde kostnadene need. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2019 Men disse har vel større senter enn de originale 19"? Og er de 2 delte eller 3 delte nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2019 Jeg vet faktisk ikke, har helt ærlig ikke så mye greie på åssen de orginale var eller åssen disse er delt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2019 Gratulerer! :-) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2019 Fy svarte for en pris Gratulerer! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2019 Tøft! Mange penger, men nok av de innpå her som kjøper seg ny bil som taper seg minst like mye i verdi som disse koster, før nybilslukta har ebbet ut. Så alt er relativt 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2019 Heftig! Jeg har lyst på racefelger fra 1552, koster rundt 7000 dollar de også. Er det det koster for å få det verste av det verste det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 20.7.2019 den 19.04, Haakon Ottesen skrev: Tøft! Mange penger, men nok av de innpå her som kjøper seg ny bil som taper seg minst like mye i verdi som disse koster, før nybilslukta har ebbet ut. Så alt er relativt Du mener sånn som Thomas har gjort? Hehe. Koster å være kar. Blir gromt på bilen, det er det liten tvil om. 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 22, 2019 Nå er det bekreftet fra leverandør i Norge og OZ i Italia at felgene kommer, veldig flaks jeg fikk tatt det med Christer hos Dekkskift, ellers hadde nok tidsfristen gått ut, da kontaktperson hos Norgesdekk var på ferie og ingen andre der visste noe om dette opplegget. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2019 Forventer masse bilder når de dukker opp. 😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 23, 2019 Hadde vært gøy om de rakk Våler, men jeg tviler, usikker på om de havner på bilen før neste sesong 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 24, 2019 Siden du skal kjøre og ikke minst parkere med sånne felger, har du vurdert å få cnc maskinert unike hjulbolter? Feks 5unike til hvert hjul der senter av nøkkelen er "off-center" så det er vanskelig å borre ut? 😅 Jeg hadde blitt paranoid å kjørt med sånne hjul. Er trossalt noen månedslønner for enkelte av oss 😁 Uansett j**** kult at du faktisk handla! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2019 Må vel ta en telefon til forsikringen å høre åssen dissa vil bli dekket ved eventuelt uhell eller tyveri 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 24, 2019 Dette blir flott, og reportasje i TP. Tenker jeg! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 24, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Må vel ta en telefon til forsikringen å høre åssen dissa vil bli dekket ved eventuelt uhell eller tyveri Kan være lurt. De fleste dekker vel maks 10k på felg og løsøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 25, 2019 Fikk melding fra leverandør i dag om at felgene burde være på plass innen 2 ukers tid. Fikk også beskjed om at pris er veiledende 25.000,- + mva pr felg i følge norsk ordreseddel 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 25, 2019 Skulle ha fått det sendt til sverige og hentet der 😅 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 26, 2019 Oz sin instagram story 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 11, 2019 Da skal felgene hentes på førstkommende tirsdag 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 13, 2019 Da var felgene hentet og prøvd på bilen. Kan åsså melde om at felgene allerede er solgt videre til @frank glimdal. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 13, 2019 Gratulerer med både kjøp og salg da! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 13, 2019 Åfyfaen så gromt Grattis med kjøp, og kjapt salg Er nok ganske ettertraktet disse felgene her tenker jeg! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...