#1 Skrevet Juli 4, 2005 Hvordan gjør man med panser åpnern når du har denne grillen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 Inge som har slik grill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2005 Det enkleste blir vel å ta ett hull da :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2005 jeg har laget en vaier/ledning som går ut på siden av grillen som jeg kan dra i så åpne panser låsen. er ikke spes. fint med det hullet i grillen syntes jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2005 Dette er en kamei grill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2005 jeg har laget en vaier/ledning som går ut på siden av grillen som jeg kan dra i så åpne panser låsen. er ikke spes. fint med det hullet i grillen syntes jeg... liker ikke de hullet i grillen jeg heller, derfor kjøper jeg denne grillen. takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2010 Hvordan gjør man med panser åpnern når du har denne grillen? kjøpte du noen gang den grillen ? ble det bra ? hvor selges den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2010 prøvde å kjøpe den to ganger, men fikk feil begge ganger, til slutt sa de at de ikke kunne skaffe den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...