Oslo: Delemarkeds dag 11 september kl 13:00

Kommer du?  

30 stemmer

1. 1. Kommer du?

• Ja, jeg har noe å selge!
      12
    • Ja, jeg kommer gjerne!
      15
    • Vet ikke
      2
    • Nei!
      1

Anbefalte innlegg

Hei!

Lufter ideen med å ha en ny runde med delemarked, hvor vi kan selge unna det vi har liggende i garasjene våre.

Kommer nærmere tilbake med dato og sted. Regner med at det blir i begynnelsen av Septemer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Lufter ideen med å ha en ny runde med delemarked, hvor vi kan selge unna det vi har liggende i garasjene våre.

Kommer nærmere tilbake med dato og sted. Regner med at det blir i begynnelsen av Septemer!

Med litt mere folk og deler enn i fjor kan det bli bra! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja derfor vi lufter ideen nå litt før, så dere kan samle opp..og holde av en dag hehe.. Mer info kommer så straks vi har snakket om dato!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister, men man kan jo ikke si om man kan eller ikke før du fastsetter en dato!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg har diskutert det med de andre så regner jeg med at det kanskje blir Søndag 11 September. Så da kan dere gå ut ifra det så lenge! Gatebil er helgen etter så det går ikke.

FORELØPIG DATO: 11 SEPTEMBER

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det 11. september så kan jeg stille med plass hvis det er ønskelig. Kan bruke parkeringsplassen jeg har her på Kalbakken som inneholder 100 parkeringsplasser. Fin profilering ut mot Østre Akervei også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt..... Så får jeg tømt boden for Golf 2 16V deler samt det jeg har igjen etter Golf cab prosjektet.... Slettes ikke dumt........ :)

Og, om jeg ikke skulle få solgt noe, så er det kort vei til fyllinga på Økeren på mandag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt det andreas.. Hvor er den parkeringsplassen? Kart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt det andreas.. Hvor er den parkeringsplassen? Kart?

Stanseveien 27 - Ligger rett ved Lies Supershine, Muttern Cafe osv. hvis du er kjent i området.

Kart:

park1.gif

park2.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en god idé, jeg elsker alt som har med brukte bildeler å gjøre og mitt mekka er bildynga (what a life : dum : ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en god idé, jeg elsker alt som har med brukte bildeler å gjøre og mitt mekka er bildynga (what a life : dum : ).

Skrot-kongen sjæl jo... : smil :

Eneste jeg kjenner med Gull-konto på Skogstad... :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, shhhh!!! :rolleye:

ByTheWay så heter det Stokstad ;)

Er du brun og fin etter ferie nå da, venter fortsatt på den telefonen fra deg ang. deler : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen dum plass dette andreas... Vi tar sikte på å bruke den.. Så får vi merke litt opp.. Men fint om du kan lage en veibestkrivelse for de som kommer utenbys.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrot-kongen sjæl jo... : smil :

Eneste jeg kjenner med Gull-konto på Skogstad... :nana:

Haha. Fast månedsbeløp. "Plukk så mye du vil for 10 000 kr"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ti med deg kvinne : bråk : Hihi!

Det var ikke tilfeldigvis deg jeg rævsniffa med en postbil for ikke mange timene siden i gjennom Alfaset/Industriveien Les: snike seg unna bomringen ? :P

Mener det var en identisk bil, litt mørke 17" todelte klare/røde baklyter og liten "gummiantenne" : vinke :

Harr harr, skroten er bra bare så det er sagt (hrmph).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fint om du kan lage en veibestkrivelse for de som kommer utenbys.. :)

E6 nordfra mot Oslo. Kjør E6 forbi Hellerudsletta, opp en lang bakke og på nedturen tar man av mot Stovner til høyre. Da er man på Østre Akervei. Følg Østre Akervei noen få kilometer forbi Stovner til avkjøringen til Grorud (kjør forbi). Etter avkjøringen til Grorud ser du Netshop-bygget på høyre side. Ta av ved Hydro Texaco stasjonen som er rett etter Netshop-bygget og kryp deg til parkeringsplassen.

E-18 sørfra mot Oslo. Hold E-18 forbi Oslo S, igjennom Vålerengatunnelen og ut gjennom bomringen. Ta første avkjørsel til høyre etter bomringen på vei ut av Oslo igjen. Hold til venstre i rundkjøringen som er etter avkjøringen og følg skiltingen mot Kaldbakken (rett frem i de tre neste rundkjøringene). Etter tredje rundkjøring tar man til høyre etter ca. 600 meter ned på Bedriftsveien. Følg bedriftsveien ca. 700 meter til Stanseveien som man ta inn til venstre på. Følg Stanseveien til nummer 27.

For dere med GPS så har de fleste GPSer funnet Stanseveien 27 relativt greit med en bra kjørerute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar helt sikkert turen inn over, men hvis alle kunne laget en post med hva de hadde tenkt å ha med seg bortover der, så vet man som KAN være mulig å gå tak i:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg, er datoen 11 september låst ?

Kanskje greit å låse datoen snart, det er flere som vil komme som må bestille varebil/henger vet jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi låser denne datoen å ønsker velkommen til delemarkedsdag den 11 September.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veibeskrivelse til 11 Sept.

E6 nordfra mot Oslo. Kjør E6 forbi Hellerudsletta, opp en lang bakke og på nedturen tar man av mot Stovner til høyre. Da er man på Østre Akervei. Følg Østre Akervei noen få kilometer forbi Stovner til avkjøringen til Grorud (kjør forbi). Etter avkjøringen til Grorud ser du Netshop-bygget på høyre side. Ta av ved Hydro Texaco stasjonen som er rett etter Netshop-bygget og kryp deg til parkeringsplassen.

E-18 sørfra mot Oslo. Hold E-18 forbi Oslo S, igjennom Vålerengatunnelen og ut gjennom bomringen. Ta første avkjørsel til høyre etter bomringen på vei ut av Oslo igjen. Hold til venstre i rundkjøringen som er etter avkjøringen og følg skiltingen mot Kaldbakken (rett frem i de tre neste rundkjøringene). Etter tredje rundkjøring tar man til høyre etter ca. 600 meter ned på Bedriftsveien. Følg bedriftsveien ca. 700 meter til Stanseveien som man ta inn til venstre på. Følg Stanseveien til nummer 27.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe klokkeslett for dette da?

Jeg kjører til Oslo på torsdag, og skal hjemover igjen på søndag... kanskje jeg stikker innom en tur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi si kl 13.00 på avtalt plass???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'll be there :)

Har ikke planer om å kjøpe så mye, men det kunne nå vært artig å stikke hodet innom og *hilse på* når man først er der : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er det på tide å få denne tråden litt oppover i systemet her... Alle er velkommende.... Ta med dere deler og biler å kom en tur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.