#1 Skrevet Juli 31, 2019 Noen som vil dele erfaringer med meg. Som fikser ting selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2019 Jeg har en 245hk 2013 modell i en A6 og fikser ting selv, men det har ikke vært nødvendig å gjøre annet en å ta oljeskift på denne motoren foreløpig. Jeg har hatt den litt over tre år, og har kjørt den 33.000 av totalt 117.000km. Lurte du på noe spesielt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2019 Ville gjerne hatt litt hjelp til å ta ut motoren for å bytte registerkjede. Har byttet de øverste strammere men jeg tror jeg må bytte alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2019 Jeg hører en rakle lyd ved lite på drag. lagt til 3 minutter senere Jeg hører en rakle lyd ved lite på drag. Har noen erfaring med kvalitet på febi bilstein swag deler til registerkjede og strammere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...