#1 Skrevet Juli 31, 2019 Snart på tide med ny tur over fjellet til Vålerbanen. Denne gangen blir det arrangert 9-11 August. Håper flest mulig blir med denne gang da det er over 3 dager=) Hvem blir med? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2019 Æ e med, har ikke tatt fri torsdag enda. Men om folk tenke å kjøre på torsdags morgen tar æ fri da å 👌 Tar med verktøy nokk te å fikse det meste, samt jekk og 1 eller 2 bukka 😁 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2019 Har ikke tatt fri torsdag eg heller. Så tror eg kjøre etter jobb på torsdag. Tar nok med et verktøysett og god stemning 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2019 Har tatt fri torsdag og har fri tom. mandag! Våler vol.2 blir knall! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2019 Henger meg på 😁 Har fri torsdag til mandag. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2019 Har ferie, så kan kjøra heiiila ukå😄 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2019 Eg hente bil og henger på onsdag, så kan igrunn kjøre når som helst på torsdagen 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2019 Skal på jobb på torsdag så æ kjøre ca klokka 16:00 fra shell aksdal, om flere skal på jobb så e det bare å hive sæ på da 👌 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...