#1 Skrevet August 11, 2019 Del gjerne bilder ifra denne helgen 😊 Jeg glemte desverre igjen kameraet hjemme men er vel flere som knipset litt? 😊 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2019 Er ikke så flink med kamera, men her er mitt bidrag fra utstillingen på lørdag 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2019 En liten snutt fra et av heatene hvor jeg kjørte i klasse 2. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2019 (endret) Litt inboard...og dekktest👍🤓 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2019 Noken som har bilder av ein blå Audi A5? 😅 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 12, 2019 Tar gjerne noen bilder av en svart S3 i klasse1 fra fredagen hvis noen har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2019 Setter stor pris på bilder av Audi S5 sportback som var utpå fredag/lørdag, glemte helt å ta bilder selv :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 12, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 11.8.2019 den 22.01, Christoffer Raa1 skrev: En liten snutt fra et av heatene hvor jeg kjørte i klasse 2. Bra kjørt! Hvilke app og utstyr har du brukt her for å få fram målere i video'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 46 minutter siden, Daniel Bakke Randby skrev: Bra kjørt! Hvilke app og utstyr har du brukt her for å få fram målere i video'n? Hei Dataene har jeg tatt opp vha en Raspberry pi jeg har koblet direkte til drivetrain canbussen og så har jeg lagt de hiddenene oppå videoen med Racerender 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2019 Ble for mye styr å laste opp alle bildene her. Så lagde et album på facebook:) Link 6 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 13, 2019 Får ikke sett albumet på Facebook. Er det privat kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 13, 2019 Fungerte fint for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 14, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 8 timer siden, Stian Egelandsdal skrev: Får ikke sett albumet på Facebook. Er det privat kanskje? Funker det nå? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 14, 2019 Jepp 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 15, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 13.8.2019 den 22.10, Endre Sagstad skrev: Ble for mye styr å laste opp alle bildene her. Så lagde et album på facebook:) Link Bra bilder @Endre Sagstad! God variasjon og du har vell fått med hele treffet omtrent! Glemmer å ta bilder når jeg er på treff så ikke så mye å skryte av her. Litt kjøring fra min side! 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 17, 2019 Deilig lyd og fint drag i den der! Hvordan har du festa kamera? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 18, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 8 timer siden, Anders Ruud Gundersen skrev: Deilig lyd og fint drag i den der! Hvordan har du festa kamera? Takk! https://www.cameragrip.com/hague-chm-camera-headrest-mount-for-cars/ Koster litt, men god plassering Mulighet til å justere hvor langt fra setet etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 2, 2019 (endret) Etter å ha sett over video, så teller GPS feil. Så ikke noe 1.02 tid på denne runda 😁 Uten lyd desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 14, 2019 Noen få runder fra da det regnet som mest. Interessant og spennende å kjøre, men kanskje ikke mest underholdene å se på. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...