Anbefalte innlegg

Jeg vil ha 17" brock b1 på corradoen min, men lurer på hvilke bredde og innpress jeg kan ha... kan godt valse litt hjulbuer da de er litt rust på, så lakk-arbeidet kommer uansett... gjerne noen bilder og spec... min er senket 40mm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt rask lesing på forumet, fant jeg ut at det må bli Brock B1 8,5x17 et13, for heller valse så mye jeg må... for jeg skal ha KANT!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det som er tøft på corrado er 10x17 et20 bak og 9x16 foran et 15 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang dim på Rado, så er nok 9*16 det største du burde satse på. Så vidt meg bekjent er det vanskelig å få godkjent den dimmen på Radoen, jeg har rund baut, men ellers bare hørt om 9*16 bak, og 7.5*16 forann som enkleste alternativet å få godkjent.

10*16 er vrient å få til. Det settes mye krav til hvilke dekk som kan brukes, hvor mye senk som de godtar med den dimmen osv. Stod ett helt ark med forbehold på den dimmen.

Skal du ha det garantert godkjent (såfremst det finnes TUV på det), så går du for 7.5*16 forann, og 9*16 bak, eller smeller til med det litt "vågale" med 9*16 rund baut. Men merk deg at også der er de sære på hvilke dekk du får dette godkjent med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får godkjent følgende på Corradoen (altså at det følger med tuv)

7,5x16 innpress 35 eller 25 med 215/40-17

9x16 innpress 15 med 215/40-16(synes du bør gå for denne) samt 7,5 foran (25 eller 35) og 9x16 bak innpress 15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt rask lesing på forumet, fant jeg ut at det må bli Brock B1 8,5x17 et13, for heller valse så mye jeg må... for jeg skal ha KANT!

Tror Brock har kommet med en felg i 8,5x17 ET30 som også har kant (selv om den bare fantes i flat utgave før), men den er sikkert litt smalere enn på ET13. Sjekk på nettet eller spør om noen vet mer om dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er igrunn bare 8,5x17 et 13 som er interresang, for jeg vil ha kant samtidig som det blir bredt... er det noen her på forumet med akkurat disse felgene på rado?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.