#1 Skrevet August 23, 2019 Er det noen som VET hvor Production code Sticker/Data Sticker/Options Sticker (kjært barn mange navn) er på a6 c7 Allroad 2015 mod. Å vær så snill å ikke si rundt reserve hjulet en plass... Har skrudd ut tepper, batteri, lufttank og alt nedi reservehjulsbrønnen uten å finne en skit. Ikke så jeg noe under baksetet heller. Det står heller ikke klistret på forsiden på service boka mi. Enten er jeg blitt blind eller så har audi blitt veldig gode på å gjemme dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2019 Det står ikke på forsiden, men på side 2 eller tre i serviceheftet, iallefall på min C7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2019 Side 2 jeg mente. Der står bare dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2019 Spesielt... Møller vil normalt skrive det ut til deg om du spør da. Du finner det også i Erwin men da må du kjøpe en engangslisens til 7€ først. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2019 Da spørs det om jeg får høre med møller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...