A6 C5 stabstag/bakstillings problem ved oppgradering av stabstag?

Anbefalte innlegg

holder på å bytte bakstilling på C5en pga rust, og har funnet ut at på B5 må man forsterke bakstillingen ved innfestninger til krengingsstaget når man oppgraderer swaybar/krengingstag. er visst et vanlig problem at di knekker eller ikke tåler dette. 

 

lurer derfor på å bare sveise inn noe stål på bakstillingen nå som den er nede, har planer om å oppgradere krengingstag etter hvert. er dette et problem på c5 også? ser 034 motorsport har forsterknings bolt-on "klosser", men så vidt eg har forstått det så passer ikke dem på c5.

noen som har gjort dette før eller har noen gode ideer?

 

bilde av gamle bakstillingen, rustet hull på baksiden av foringen til stabstag/krengingstag

IMG_1632.thumb.JPG.d1b7e21d46f9ab27116cb0f1a0f9820d.JPG

IMG_1631.thumb.JPG.4a7d0a0acb17bc1750223f6f37432d50.JPG

 

bilde av nye bakstillingen, ser litt tynnt/svakt ut synst eg.

IMG_1692.thumb.JPG.ad6944743e7be069589214119d4f7ce1.JPG 

IMG_1693.thumb.JPG.2b82a13130f8e3275ae6e03b18def4a3.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.